Friday, June 21, 2013

Tetamu Allah dan Rasul :')

Assalamualaikum wbt :)

29 mei - 12 jun. tempoh yang sekejap. tapi pengalaman yang sangat berharga.

pictures speaks thousands words.

29 mei. rabu. petang. KLIA ;)




Kapal terbang PIA. Pakiastan International Airlines. great people to fly with.

haa haritu dalam flight, kak adah request kat FA tu dia nak duduk tepi abang saufi. then FA tu pun pergi la settle pertukaran tempat duduk tu. then pas dia datang balik dia borak2 dengan kitorang ni. dia cakap la "it is important for a husband to sit with his wife " bih kurang macam tu la. then kak Adik selamba tanya FA tu "is there any available sit next to the pilot?"


pahal muka tembam sangat nehhh

Flight kitorang KLIA - Islamabad - Jeddah. there is no picture kat islamabad kerana keadaan sangat huru hara. hahaha. dengan x sistematik nya.


so kita skip terus ke Jeddah. masa ni pukul 3 ++ pagi waktu tempatan kot. aku hairon pehal budak2 ni hiper semacam .


hensem tak adik2 aku. hahahaha lol soalan kelakau.







 OK ni dalam bas kat jeddah. nak menuju ke Madinah Al Munawawwarah. bestnya tanah suci madinah and makkah ni,, ONLY MUSLIMS ARE ALLOWED.. :)

ok mari kita bercamwore. sib baik yusuf nak layan aku. kalau tak malu la aku bercamwore sorang2 lol.




orange. ashir burtuqol.


promote air jap. LOL. otw dari jeddah ke madinah tu banyak kali gak la stop. eh ke dua kali je.  aku x igt hehe.




bersambung.......





No comments:

Post a Comment